Arvid Nordquist HAB lanseerasi kanssamme kultaisen uutuuden.

Del Monte Gold blogikuva

Arvid Nordquistin intohimo makuihin alkoi omasta herkkukaupasta, joka avattiin vuonna 1884 Nybrogatanille Tukholmaan. Ajan myötä pikku puodista kasvoi pohjoismainen myyntiyritys, jolla on toimintaa Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa.

Korkealaatuisista kahveistaan tunnettu Arvid Nordquist tuo maahan myös monia kansainvälisiä merkkituotteita, kuten Del Monte -hedelmäsäilykkeitä. MoodsInnovan ja Arvid Nordquistin yhteistyö alkoi syksyllä 2016, kun Del Monte -tuoteperheeseen lanseerattiin uusi Del Monte Gold Extra Sweet Pineapple. Poikkeuksellisen mehukkaan uutuuden tunnistaa kirkkaamman keltaisesta väristä ja mehukkaasta makeudesta ilman lisättyä sokeria.

Lanseeraus painottui printtimainonnan lisäksi vahvaan verkkonäkymiseen erityisesti sosiaalisen median kanavissa. Facebook- ja Instagram-kampanjoita tuettiin kuluttajakilpailuilla ja kanavia päivitettiin säännöllisesti koko syksyn ajan. Kultaista uutuutta tehtiin kuluttajille tutuksi myös muun muassa I love me -messuilla, joilla kolmen päivän aikana noin 18 000 ihmistä kävi maistamassa Del Monte Goldia.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

MoodsInnovan tiimi on palveluksessasi.
Ryhdytäänkö hommiin?

Täytä lomake ja me otamme sinuun yhteyttä